Ingen glädje i denna garderoben

Motivationen till att plugga idag är inte alls stor men vad ska jag göra när jag fortfarande har ett helt arbete som skall vara inne innan på söndag. Stort suck, speciellt när natten har varit fruktansvärt jobbig! Tog mig en lugn förmiddag för att låta värktabletterna ge någon effekt på min ömmande kropp. Såg på film med Astrid och Tobbe sen fick jag sätta mig här inne i garderoben. Har slutfört inlämning nummer två, skickat in det och sakta börjat på den sista inlämningen. Men jag är negativt inställd, jag har ingen ork, motivation och allt suger bara just nu! Men har några timmar på mig att skriva så mycket som jag bara kan innan Tobbe skall iväg och jag tar över Astrid. Sedan lär det bli att sitta hela kvällen med plugget också, tills dess att jag är färdig för hinner minsann inte med detta nu i helgen. 
 
Försöker komma på något positivt att skriva, för det har varit mycket gnällande här inne på senaste på grund av studierna. Men just nu kommer jag inte på något positivt. Nej minsann, inga positiva tankar i denna garderoben så skall fortsätta med mitt studernade. Kost, nutrition och måltidsmiljö är vad som gäller denna dagen.