Världens gladaste till världens argaste

Kvällarna och nätterna blir ju inget bättre och allt för många gånger har man en otröstlig Astrid i famnen. Nattningen är som jobbigast och igår fick jag vagga henne i vagnen efter lång tids av bara gråt och skrik. Klockan var väl närmare klockan 10 när vi fick hennes till säng sen vaknade hon vid 11 igen då hon somnade om vid flaskan. Vaknade igen vid 1 tiden då Tobbe vaggade henne till sömn. Vaknade igen vid 3 då hon fick ny blöja och en flaska. Sen imorse vaknade hon igen vid 6 tiden och så lade hon och jag kvar i sängen och gosade. Hon somnade men kom inte till ro och bytte sovställning 100 gånger i sömnen. 


Sen lite efter klockan 8 imorse gick vi upp och åt frukost. Massa lek efter det nån timme innan hon somnade och sov i kanske 40 min. Då passade jag på att läsa igenom studieenheten och skickade in den för rättning. 

Lek, lunch mer lek sen blev hon gnällig och uttråkad så vi gick ut en vända. Inom netto och köpte en dricka till mig sen ner och väntade utanför Tobbes jobb en kvart på honom. Inom Netto igen och sen hem. Nu är det full fart här hemma på Astrid men hon ska väl snart vila lite, tycker ju en annan men får väl se hur det blir med den saken. Middag blir sen rester från igår sen händer det inte mycket mer denna dagen. 

Under dagen är hon verkligen väldens gladaste och en riktig energiknippe för att sedan på kvällen och natten vara helt tvärt om. 

Snapchat: sofiasusu