Spenderat tid med syrran

Hann aldrig med något inlägg igår så kan väl passa på att skriva lite innan jag ska gå och göra i ordning lite frukost till Astrid och mig. 


Var en vända bortom Lisa igår under förmiddagen och snackade en massa skit. Astrid fick både äta frukost och lunch där, vi var uppe tidigt på morgonen så hon sov sin förmiddags tupplur redan vid 9 tiden när vi vanligtvis äter frukost. Men det gick bra ändå. En vända bort till Maxi och sedan hem. Hände väl egentligen inget speciellt där efter, var bara hemma och tog det lugnt. När jag sedan fått Astrid till sängs och Tobbe gått till jobbet så satte jag mig själv och skulle plugga. Dock så blev jag distraherad av att titta på bilder på Astrid från hennes första tid i livet. Men fick lite gjort i alla fall, bättre än inget. 

Idag gick vi inte upp lika så tidigt, Astrid vaknade en stund innan Tobbe kom hem från jobbet. Hon somnade om och jag lade henne tillbaka i sin säng. Där sov hon bara en kort stund sen fick hon somna om mellan mig och Tobbe. Runt 8 var det dags att sluta sova och börja leka istället. Här näst kommer frukost och sen har vi inte mycket till planerat förutom grillning hos Jessica om vädret det tillåter. 

#1 - - NORRSKEN EMMA:

så söt!

ha en fin dag