Premiär på cykeln

Då var denna dagen över och jag är massa trött men kan gör en liten snabbt uppdatering ändå. Har ju ändå skett lite roliga saker idag! 


En lugn förmiddag för att sedan ta en vända ner till biblioteket. Upp hem och Astrid hann leka av sig och ta sig en lång tupplur tillsammans med Tobbe. Jag passade på att plugga lite men fastnade också vid att pilla lite med Astrids "När jag var liten" bok. Blir super nöjd med den men har fortfarande en del kvar att fylla i och bilder att sätta i. 

Sen blev det en cykel tur, primär för Astrid och jag var en aning nervös!! Men det gick verkligen jätte bra och Astrid satt snällt där bak och tittade runt. Lite jobbigt att man själv inte kunde se och ha överblick över henne. Jag cyklade med henne i alla fall upp till maxi där vi gjorde lite inhandling och hämtade ut lite recept på apoteket. Sen fick Tobbe cykla med henne hem igen. 

Ja sen resten av dagen har jag pluggat vid varje möjliga ögonblick, vi åt korv i bröd till middag och sen busat lite med Astrid nu ikväll innan jag nattade henne. Plugg in i det sista ikväll men nu pallade jag inte mer så har bäddat ner mig i sängen och ska snart sova. Tobbe ser på film här inne men den lär han inte se färdigt med tanke på att han snart somnar så. 

Imorgon blir det plugg på förmiddagen sen åker jag till Karlshamn och skriver prov. Känner mig fortfarande inte riktigt förberedd för det men det får gå som det går.