Pest och pina med blandning av kärlek

Ätit o druckit så fruktansvärt dåligt de senaste två dagarna. Så här ligger jag med illamående, ont i magen och känner mig snurrig, helt orkeslös med en bebis som vaknar HELA tiden. 


Hennes stora seperationsångest, 8-månaders fas är inte att leka med. Blir absolut inte bättre med att jag själv slarvar med maten nu när Tobbe jobbar efter middag. Frukost, lunch och inget mer eller ja tog två mackor ikväll. Kan dessutom inte sova och känner mig bara helt blää!! Kommer gå under om jag inte skärper till mig. Ta Astrid i natt och låta Tobbe ta henne imorgon bitti, ta mig en sovmorgon kanske jag skulle behöva när jag tänker efter. Kan inte låta han ta natten han dessutom ska jobba imorgon. 

Men ikväll har det blivit lite klipp och klistra på datorn med saker till bröllopet. Ett år kvar och jag börjar att fixa det som man egentligen borde göra sist, vigsel- och fest program. Inte för att jag kan skriva något i dem för ingenting är bestämt! Men en mall och design kan man allt knopa på. 

Även suttit klurat på en hashtag till vårt Bröllop, där vi kommer samla alla bilder på Instagram och Facebook. Skit nöjd med det vi kom fram till, men det får ni inte veta nu.