På bättrings väg

Efter några dagar med bara en massa närhet så mår Astrid mycket bättre idag. Febern hsr legat på runt 39 grader men har idag varit nere på 37 grader. Hon har verkligen inte velat sova någon annanstans än i min famn så vi har haft 3 tuffa nätter med Astrid mellan oss. Vaknat säkert 200 gånger per natt, hsr det känns som i alla fall. Men i natt har det varit i alla fall en gång 1 timmen, till morgon timmarna puttade hon även väck mig och tog hela min plats. Jag fick glatt lägga mig nedan för henne helt enkelt. 


Annars hade vi ett besök av Lisa, Lukas och Anton igår. Lukas var här nedan Lisa klippte sig och sen efter åt hann vi ta en kopp kaffe och då kom även Anton från skolan. 

Idag fick besök av Annika, Fanny och Hailey på en kopp kaffe. Bebis mys har blivit bebis bus nu när även Hailey har blivit mer aktiv. Ett tag till sen är det väl full fart på henne med, tiden går verkligen jätte snabbt och utvecklingen med den. 

Har hunnit med nytta genom att få lite bättre iordning i vår stora garderob. Snart få är jag nöjd, måste bara få undan Tobbes tjocktröjor, som han ALDRIG använder men inte känner sig redo att göra sig i av med. Idag tog jag även tag i bokhyllan som varit ett bombnedslag mer eller mindre. Bara lite saker till Haileys dop som ska bort också men får vara där så länge. Sen imorgon för jag ta tag i Astrids alla leksaker som ligger över allt i hela lägenheten typ.

Blir en lugn fredags kväll här hemma, Astrid ska nog sova snart och då förhoppningsvis i sin egen säng. Tobbe ska jobba natt och jag ska försöka hinna med lite plugg. Prov på onsdag och jag känner mig definitivt inte redo!