Nya klänningar

Liten snabb uppdatering av dagen innan jag återvänder till mig fulla fokus på filmen. Har i alla fall idag varit en vända bort om Ifö Bromöllas loppis, men det var mest skit de sålde måste jag säga. Men en annans skit är en annans värdedelar, eller vad är det man säger?


Efteråt gick vi upp till Jessica som kommit hem efter sin semester. Hon hade köpt två fina klänningar till Astrid som vi tackar för. En fin klänning och en till vardags, super söta. Jag passade också på att låna hennes cykel och tog en vända bort till maxi. Hämtade ut paket och handlade till middagen. 

Blev fläskytterfilé, stekt potatis och vi gjorde en tzatziki till det. Sallad och kall bea till det så det satte fint! Matkoma efter åt med Astrid skulle leka, äta, bajsa, leka, gnälla och till slut ta en flaska till innan jag fick vagga henne till säng i vagnen. 

Nu är vi nedbäddad i sängen, jag och Tobbe med lite gott framför film. Fick bli Hacksaw Ridge idag som vi velat se ett tag nu, Mel Gibsons film. Massa bra än så länge men vi har inte sett så länge, så jag ska lägga undan telefonen och se på filmen. Man vet dessutom inte när Astrid vaknar igen.