Lång natt och dag

En aning nervös inför provet idag, känner mig inte riktigt redo hade nog behövt nån extra dag till att plugga in det efter denna veckan som gått. Sen dessutom har man ju inte fått överdrivet mycket sömn i natt. 


Astrid vaknade vid 1 då hon efter en stund somnade om i min famn, vaknade dock när jag lade ner henne. Upp igen och då fick hon en flaska ersättning, somnade om och vaknade efter 3 minuter nör hon landat i sin säng igen. Klockan var då typ kvart över 2 och då väckte jag Tobbe för att ta henne så jag kunde sova. Men hos han skrek hon typ bara, ville inte alls. Efter typ en halvtimme fick hon komma till mig igen och ligga uppe på mig. Men där kom hon inte heller till ro så en ny flaska ersättning blandades. Hon var ju jätte trött och sov nästan men hon kom verkligen inte till ro. Vid 4 somnade hon äntligen och då fick hon sova hos mig och Tobbe. Låg inte stilla direkt och sparkades och puttades, jag låg ganska långt ner i soffan men fick ha handen uppåt så att Astrid inte skulle snurra över kanten. Halv 7 var hon uppe igen men somnade om en stund men då kom inte jag till ro länge. 

Ja sen har Astrid fått frukost, hon och Tobbe gick och lekte sen medan jag satte mig oxhvtittade igenom plugget. Nu lite frukost, sen ska jag packa ihop, klä på mig och cykla till tåget. 


Blir en lång dag idag men när jag väl kommer hem blir det god mat och massa mys med min familj. ♡