Grill mys

Vi fick en mysig kväll igår hemma hos Jessica dit även mamma kom. Vi grillade och drack lite gott till det, hade det trevligt helt enkelt.


Idag har vi varit åt skillda vägar, Tobbe och Astrid var iväg några timmar. Jag själv passade på att plugga de timmarna och jag skulle säga att jag är som färdig med denna kursen nu. Trodde jag skulle behöva sitta hela helgen men jag känner mig färdig. Ska bara läsa igenom och skicka in, invänta den slutliga bedömningen. Spännande att se vad man får i denna kursen men jag själv hoppas på ett A, (mvg). 

Sen de kom hem så har jag hunnit plocka undan lite här hemma, gett Astrid en sen lunch + en flaska ersättning. Nu väntar jag dock på att hon ska ta sig en vilostund. 

Ikväll blir det att gå ut och äta med Tobbes syskon och sedan gå på bio. Hoppas att det kommer gå bra med Astrid också som knappt låter någon annan ge henne flaska. Återstår att se, i värsta fall får jag skippa bion och se på en film här hemma med Annika som ska passa Astrid.