Frukost, städ & besök

Kvällen och natten var ganska lugn trots några uppvak. Men Astrid var i alla fall inte helt otröstlig så det var skönt. 


20.00- Lade sig för att sova
22.00- Vaknade och somnade om efter lite gungning på rumpan.
00.00- Vaknade, ny blöja och somnade om efter en flaska ersättning.
03.00- Vaknade och Tobbe gav henne en flaska.
06.00- Ny blöja, flaska och somnade om.
07.00- Vaknade och somnade om i min famn. Fick ligga kvar i sängen mellan mig och Tobbe.
09.00- Dags att leka en massa. 

Sen steg vi upp och fixade i ordning lite frukost till Astrid. Hon fick både macka med leverpastej, nån liten bit skinka, vattenmelon och så gjorde jag äggröra till henne. Var väl sen inte jätte mycket som hamnade i magen men lite i alla fall, Tobbe fick stöd mata henne lite. 

Har städat lägenheten efter det, lyckades ha sönder min nattlampa men har aldrig den tänd så det gör inte så värst mycket. Har en till i garderoben om jag nån gång skulle finna mig behöva en natt lampa. Astrid och Tobbe drog sedan ner till Netto och jag hoppade in i duschen. 

Fick besök av Annika så vi satt här och snackade en timme. Hon gick för en liten stund sedan och sen dess har Astrid fått en ny blöja, flaska ersättning och precis somnat om i min famn. Ska gå och lägga henne i sängen så får vi väl se hur länge hon sover. Tobbe står i köket med nu och fixar till lite lunch till oss.