Vända till stan

Då tar vi kväll här hemma, Astrid sover och jag och Tobbe har intagit soffläge framför Farang. Har inte varit speciellt mycket hemma idag utan träffade först Sandra för att ta en fika på Böckmans. Hade det allmänt trevligt tillsammans med våra små. 


Har sedan nu i eftermiddag varit med mamma, Tobbe och Astrid inne i stan. Först och främst hämtat ut Tobbes legitimation hos polisen. Sedan var vi en runda till ÖoB, Engelbreksboden, Jysk och Rusta. Astrid fick lite kläder av mamma samt att vi passade på att köpa en UV-dräkt. Rullgardin till hennes rum, en liten grill samt lite annat smått blev också inhandlat. Middag fick bli på McDonalds, kan inte påstå att det är super gott men fick duga en dag som denna. Blev inget inhandlat till mig själv märkte jag men jag unnade mig med en tröja i lördags och är inte direkt i behov av något.