Sysselsättning

Har ju inte direkt hänt mycket på sociala medier mellan 01.30 och ca 04.30. Så efter en snabb genomgång av de sociala medier jag har samt lite spelande så får jag sysselsätta mig här. Men snart har väl Astrid somnat om ännu en gång och jag själv kan göra detsamma. Några timmars sömn till behövs innan denna dagen får lov att starta. 


Blir en lugn dag, Tobbe ska snart vakna för att jobba. Inte mycket till frivecka detta när det är så fruktansvärt tråkigt väder samt att han hoppar in att jobba dag idag samt natt på lördag. Men vi har hunnit spendera tid med varandra och hittar på något i alla fall. Även idag då efter han slutat jobba skall vi hem till Jessica. Hoppas på mindre regn idag så att vi kan grilla, handlat till att göra spett så det ser man ju fram emot. Annars ska jag typ bara städa här hemma idag och ta det allmänt lugnt.