Skar mig

Regnigt och tråkigt väder hela dagen idag mer eller mindre, så sjukt tråkigt. Men dagen den har gått snabbt ändå måste jag säga. Började dagen med en dusch där jag skar upp en halv nagel på ett finger. Massa ont och blödde som fan!! Men nageln gick i alla fall inte av men kommer ta en tid innan det läker och nageln växer ut. Troligtvis kommer jag fastna någonstans med nageln så den dras av men hoppas verkligen att jag lyckas undvika det. 


Annars idag så har vi mest suttit hemma, har tagit mig ann nästa projekt. Att göra en egen sång bok till Astrid. Får se hur resultatet det blir men lär ta lång tid. Är väl 40-50 låtar som skall skrivas in sen skall det ritas nån bild till varje låt. Har hunnit med två låtar och en bild idag. 

God mat gjort av Tobbe idag, som alltid! Köttfärslimpa, potatis och sås, mumsigt. Sen nu ikväll så är det bus och mys med Astrid som står på schemat samt match 5 i Hockey finalen. Skönt att det snart är slut, verkligen börjat tröttna på hockey nu. Men även om det hade varit kul om Brynäs vann SM Guld i år, för Tobbes skull så tror jag faktiskt att HV kommer gå som segrare.