Påsk present från Morfar

Usch, varit en riktig dryg dag! Påsk och det har regnat och snöat hela dagen. Så vi har spenderat hela dagen här i soffan, bara varit och busat med Astrid så klart. Hade sedan planer för kvällen, då jag egentligen skulle träffat Sandra. Men med tanke på vädret så får vi ses en annan dag, inte så kul att gå ut när det varit sådant här väder. 


Men ut och hemifrån kom vi i alla fall, inte så långt dock. Bestämde mig för att gå hem till pappa en runda, dit även Lisa och barnen skulle vara. Inte så långt att gå dit så och han hade även en påsk present till Astrid. Hon fick nappar och smoothie, jätte bra presenter som vi tackar för. Napparna kan hon alltid leka med sen gott med smoothie, om typ en månad. Bjöds även på fika hemma hos pappa så det var trevligt.  

Hemma har vi varit nån timme nu och Astrid sover så gott. Jag själv har ätit middag och ligger nu i soffan med huvudvärk, bläddrar bland kanalerna. Tobbe jobbar så har lite ensam tid. Ligga här och bara dra mig innan jag kryper till sängs. 

#1 - - Anne-Lii:

Vilken snäll morfar dina barn har! Du kan ju alltid tacka med en present tillbaka till morfar även om just smoothies och nappar kanske inte är så lämpliga presenter till honom :) Kul blogg, tack!