På väg till Malmö

Riktigt dålig uppdatering från mitt håll, men ibland är det bara så. Denna veckan kan jag inte påstå att jag varit super aktiv på att hitta på saker utan vi har mest bara varit hemma. Men idag är vi på språng, Jag, mamma och Astrid tar en biltur till Malmö. Där skall vi hälsa på min moster samt att vi ska på hemvägen inom Arlöv för att tända ljus hos mormor och morfar. 


Känns så jobbigt och synd att de aldrig hann träffa Astrid. Lite mer än ett år sedan Morfar gick bort och det var precis som att jag hann säg till honom att jag väntade barn. Men Astrid har fått det finaste namnet efter den finaste mormor jag någonsin kunnat tänkas ha. 

En bit kvar har vi innan vi är framme, precis kört förbi Lund, men resan har gått bra. Astrid har ju aldrig åkt bil så här länge men hon har lekt lite sen somnade hon och vaknade till nu för en liten stund sedan. 

#1 - - NORRSKEN EMMA:

ha en fortsätt bra lördag :D

kramizz