Myskväll.

Blev inget SM-guld för Brynäs igår, det var ju synd. Astrid var mycket besviken över detta och visade det genom att bajsa ner Brynäs bodyn hon hade på sig samt skötbordet. 


Tobbe kom hem efter förlusten och intog soffläge med middagen han köpte med från Royal. Sen var det att natta Astrid, se på Titanic som gällde. Ett glas vin och äta chips var tanken när Astrid hade somnat men hon somnade inte förens vid 9 tiden så blev inte av. Var inte sugen längre, filmen den slutade och sen la jag med telefonen läste på lite fakta om Titanic innan vi släckte ner och sov. 

Nu är klockan halv 6 på morgonen och jag sitter här med Astrid i knät. Har absolut inga tankar på att börja dagen än men hon har som precis somnat. Tobbe har med precis gått till jobbet så blir en dag utan han. Har inget mer planerat än babysim senare i eftermiddag. Men nu ska jag lägga ifrån mig Astrid och bädda ner mig för några timmars sömn till. 

🐯Astrid 6 dagar gammal.

🐯Första Brynäs matchen.

🐯Astrid 5,5 månad.

🐯Sista Brynäs matchen (för denna säsong.)