Middags bjudning

Dåligt med uppdatering denna veckan känns det som, men har ju varit så tråkigt väder! Men idag har jag haft en trevlig dag som började väldigt trött. Men Tobbe tog Astrid så kunde jag vila ut lite. Astrid hade vaknat många gånger under morgonen. Men sen har vi haft massa mys under förmiddagen. Gick även till Böckmans för lunch innan Tobbe skulle jobba. 


Jag och Astrid har sedan nu i eftermiddag varit en runda till maxi, handlade blanda annat blöjor samt till dagens middag. Bjöd Sandra på middag här hemma idag, blev  bakad potatis med kycklingröra. Så vi har haft det trevligt här hemma med de små, snack och god mat. 

Nattat Astrid har jag gjort och är lite mer än en timme tills Tobbe kommer hem från jobbet. Så ska bara ligga här i soffan och låta denna dagen gå mot sitt slut. Imorgon väntar en dag där jag verkligen måste tvätta! Men ska väl finna något kul för mig att Astrid att göra också.