Maxi

Dagen har minsann försvunnit snabbt idag, skippade frukosten och satte upp rullgardinen inne på Astrids rum. Sen fick vi besök av Annika, Fanny och Jessica, lite kaffe och snack är alltid lika trevligt. 


När sista person hade gott så gjorde vi oss redo för att promenera upp till Maxi. Behövde lite inhandlat till Astrid sen fick det bli till dagens middag. Blev sugen på grillad kyckling på vägen så fick bli det istället för lasagnette. Har ätit för en stund sedan och nu sitter vi i soffan, Astrid sover i mitt knä och sen sitter vi med en varsin telefon i handen. 

Tvättmaskinen kör hela dagen idag, två maskiner tvätt sen köra jag den med ättika nu. Blir att köra den en extra gång sen samt att jag ska torka av och göra den ren senare. 

Men nu ska jag försöka lägga mig ifrån Astrid och se om jag inte kan lägga lite tid i sångboken.