Ensam kväll

Tobbe är åter tillbaka på jobbet, Astrid sover och jag tar det lugnt i tystnaden här hemma. Varit en lugn dag där jag och Astrid tog oss en tripp till Jessica, där bjöds det på en kopp te medan jag fixade till hennes mobil. Frigöra lite minne till henne så att hon kan ta emot de MMS jag skickar ibland på Astrid. 


Här hemma har det sedan blivit mycket bus med Astrid, samt att Brynäs spelade idag. Matchens var slut precis som Tobbe var tvungen att gå för att hinna till jobbet. Tråkigt när han jobbar 12 timmars och börjar redan klockan 6 på kvällen. Men Astrid har hållit mig sällskap ikväll, varit väldigt pigg och ivrig. Satte på en film sedan när jag nattade henne som tog slut för en stund sedan Mona Lisas Leende. Var helt okej, osäker på om jag sett den innan. 

Mycket mer händer inte här hemma, så tyst och fridfullt. Tänkte se om jag hittade en film till att se på innan jag bäddar ner mig till sängs. Imorgon inväntar en ny dag där jag och Astrid ska gå på babysim, blir inget bad imorgon utan första gången var det bara genomgång. Ska bli super kul att gå på babysim med henne! Jag hoppas bara att Tobbe kan följa med de flesta gångerna. Kan ju inte hans schema direkt så det är sådant man märker medan tiden går.