Babysim

Laddade upp för babysim igår med årets första utomhus amning. Vi var lite tidiga dit igår så det var inte öppet. Men det gick bra ändå. Babysimet gick sen jätte bra och var super mysigt! Lite nervöst var det men man blev mer och mer bekväm som tiden den gick. Både jag och Astrid hade det kul i alla fall. Idag är det babysim igen, då instruktören inte kunde denna veckans söndag, men då är det Tobbes tur att vara i vattnet. 


Kvällen sen bestod av Kina mat som vi köpte med på vägen hem från babysim. Sedan tog vi det bara lugnt i soffan, tittade färdigt på en serie/dokumentär, The People VS. O.J  Simpson. Var faktiskt både bra och intressant måste jag säga, men vad ska vi nu titta på? 

Astrid var med trött men kämpade emot att somna ett tag. Fick ligga bredvid på min kudde och där slocknade hon. Sovit fram till för en stund sedan och förhoppningsvis efter lite mat fortsätta sova nån timme till. Vad dagen sedan har att erbjuda fram till babysimmet får jag se, Tobbe gick till jobbet precis i alla fall så blir bara jag och Astrid nu under dagen.