Skolan

Då var man här igen, framför datorn i skolan med RixFM i öronen. Idag tänkte jag att jag skulle försöka vara lite aktiv i mina studier än vad jag va i går. Detta innebär att jag skall skriva färdigt delmoment 3 i hälsopedagogiken. Sen som jag märkte precis så var detta tydligen det sista delmomentet, sen ska jag skriva prov. Men med enbart 3 delmoment skriva på jätte kort tid känner jag mig lite vilsen till vad jag skall plugga till provet men det får jag gå igenom i eftermiddag. Idag är jag också väldigt fundersam hur jag skall göra med min praktik som jag ännu inte har fixat men som är meningen att jag skulle ha efter denna kursen. Så det borde jag också ta tag i dag. Så idag blir en ganska så aktiv dag i skolan.

 

Köpte nya filmer igår föresten. När jag och Tobbe var och handlade för veckan så passade vi på att se lite efter lite nya filmer. Så det blev 3 nya filmer, Jourasic World, Insterstellar och The imitation game. Nu behövs det bara någon typ av bokhylla där vi kan placera alla filmerna.