Hemma kväll

Blev en runda hem till Lisa efter utbildningen på kommunen igår. Kaffe och lite kortspel sedan fick jag sällskap av Anton till en runda på maxi. God middag blev det senare mot kvällen  som ni kanske såg på min Facebook. Jag och Tobbe tänkte vi skulle hitta något under kvällen så blev att vi lagade plankstek sedan gick vi vidare hem till Olöf. Där blev det spelande med hennes yngsta dotter så vi hade det kul. Blev något påhittat tärningsspel och finns i sjön. Kvällen avslutades sedan nere på Royal innan det var lägg dax för oss. 

Men nu är det redan lördag kväll och den spenderas hemma med besök av Pontus som skall sova över. Så denna dagen har för min del bestått av en tur till maxi, dusch, sy Jockes byxor och så fixat langos till oss tre. Medan Tobbe och Pontus har spelat NHL, tittat på film och så vilat en stund. Nu ser vi på någon ishockey dokumentär. Sen får jag se vad resten av kvällen har att erbjuda. Blir en tidig kväll för min del i alla fall för imorgon skall jag hoppa in och jobba mellan 07-16. 

#1 - - Sarah:

Gott me planka :)