Fullt upp

Varit i gång hela dagen så har inte funnits någon tid till att uppdatera bloggen, alltså f. jag göra det nu lite snabbt innan middagen är färdig. Först och främst var jag på arbetsförmedlingen imorse vid 08.30 för hade möte inbokat då. Ett möte jag och min handläggare bokade in igår, som hon idag hade glömt. Men det var inte hela världen, fick vänta en halvtimme innan jag kunde skriva på papperna till utbildningen.
 
Hem igen bara lite snabbt innan Carro kom och hämtade mig. Följde med henne till stallet, skulle inte ta sådan lång tid. Ge mat till Julia och rulla in en bal typ. Men lite problem fick vi med balen så den var möglig. Så det tog extra mycket tid där uppe. Men det gjord inget, jag hade ändå inget annat för mig idag. Sen blev det kaffe och kortspel hos henne.
 
Drog mig vidare hem till farmor, där även far var. Så fick träffa de båda denna dagen. När far sedan gick hem så stack jag och farmor ut. Promenerade till Netto för att köpa gravljus och vidare till kyrkogården. Tänt ljus och fixade till lite vid farfars grav och även tände ett ljus för Emil. På vägen tillbaka så blev det inom Böckmans för att köpa en varsin bakelse som vi fikade på uppe hon henne. Var inte alls gott måste jag säga, var mer hungrig på mat än fika! Men annars var det inget fel på bakelsen det var bara inte gott när man var hungrig. Envis är i alla fall både jag och farmor, lite tjafs om vem som skulle betala grav ljusen och bakelserna. Men jag lyckades övertyga henne att denna gången bjuder jag.
 
Hemma igen och precis tagit mig en välbehövd dusch. Men nu skriker mamma att maten är färdig så vi hörs kanske senare ikväll. Efter det att jag varit på möte då alltså.