Torsdag

Koncentrationen på skolan är väl sådär denna morgonen. Har svårt att komma igång och verkligen börja skriva på arbetet. Börjar på delmoment 2 nu, har 4 frågor att svara på tills nästa fredag. Har gott om tid på mig men det tar inte så lång tid att svara på dessa frågor, om man nu kommer in i fokus. En timme har väl snart gått och jag har inte kommit jätte långt kan jag påstå. Men det går framåt i alla fall. 

Igår kväll var jag hos Tobbe. Vi tog det ganska så lugnt, åt tacos framför film. Vi tittade på två filmer igår, ingen av dem var väl super bra men tillräckligt för att titta på i alla fall. Satte sedan igång en film till, men som jag snabbt somnade till. Men det var ju mysigt, men det är det alltid med honom. 

Annars är jag ganska så insnöad i att det är onsdag idag. Känns som denna veckan har gått så snabbt och för mig känns det inte alls som torsdag. Men det är det och snart är det helg. 

Men nu är det bara 2 timmar kvar till lunch... ska återgå till mitt arbete. Ha en bra dag!