Snack

Mycket snack denna dagen i skolan måste jag säga. Aktivare har man ju varit men har bara 1 och en halv fråga kvar att svara på tills på fredag, nästa vecka. Det tar jag imorgon och sen är jag färdig med delkurs 2 också. Ligger 1 vecka före så det är ju inte helt dumt, gjorde också denna dagen okej. Men så här kan det inte vara varje dag, lite mer fokus krävs. Man vill ju bli färdig så snabbt som möjligt så att säga. 

Men nu är jag hemma hos Tobbe, varit inom Maxi också efter skolan. Handlat till middagen idag som blir schnitzel med klyftpotatis. 

Tanken är ju också att jag skall göra om layouten på bloggen. Men jag vet inte riktigt hur för jag hittar ingen design som jag känner att den vill jag verkligen ha. Får ta det lite successivt tills jag blir nöjd. Men det skall jag inte pyssla med idag.