Skolan

Två frågor kvar att svara på, om kulturell stimulans och sedan beskriva en planering inför att hjälpa en vårdtagare med måltid. Tanken är att jag ska skriva färdigt dess två innan lunchen. Sedan efter lunch blir det "föreläsning" om sårvård. Förutom plugg denna dagen i skolan så skulle tydligt Arbetsförmedlingen komma hit till skolan idag, spännande. Då man har fått många indikationer på att AF inte är nöjd med hur denna skolan sköter en del saker och gett stor kritik hit så blir det intressant att se hur detta skall gå. Varit lite turbulens här de veckorna jag var borta och jobbade istället. Men jag håller mig uppdaterad om vad som händer och sker på skolan ändå. Hörde senast igår att skärper inte skolan till sig så funderar AF att skicka oss till karlshamn istället. Det är inte jag intresserad av, vill hålla mig så nära hemma som möjligt. Vill inte ligga och pendla hur länge som helst om dagarna. Men vi får väl se, finns ju en del saker som verkligen behövs ta hand om här på skolan. Får se om de skärper till sig eller vad som händer. Sånt man märker, men detta är självstudier så jag sköter mitt ändå.