Tjejerna ♥

Böev några timmar med tjejerna igår kväll och det var riktigt kul att träffa dem igen! Förhoppningsvis blir det en träff till innan Iman åker tillbaka. Men vi satt på Coffee House i Sölvesborg runt 2 timmar, åt middag och så fick jag min varm chocklad. Mumsigt! Sen blev det mycket snack om vad som har hänt sedan vi sist sågs och det var ju i Augusti. De hade också kvälls öppet igår på några affärer i Sölveborg så vi tog oss en runda i dem också. Jag köpte mig en ny julsak, kunde inte låta bli och den kostade bara 20 kr också för den delen. (Se bilden)
 
Efter jag varit med tjejerna så cyklade jag hem till Carro. Där bjöds det på kaffe, kortspel, massa snacka och så. Hämtade också mitt flak cider som jag ställde hos henne i fredags. Så det var ju också trevligt. Dagen avslutades sen med Tobbe med en varsin pizza han köpte med sig hem efter jobbet. Sen var mitt uppdrag att försöka hålla mig vaken och hålla han sällskap men det lyckades jag väl inte direkt jätte bra med.