Helgen

Dålig uppdatering denna helgen också. Men det är sådant man får leva med när jag varit så upptagen. 

Var med Gunvald och Pierre i fredags och vi var och hälsade på lite folk. Men började bråka med Carro på kvällen så var inte super glad.

Igår så fylle Carro 25, men vi var fortfarande inte vänner igen under dagen. Men var födelsedags firande för Fredde också igår. Han fyller ju 28 år på tisdag. Så blev lite kaffe och tårta hos dem. Han fick ett presentkort på Ekohallen av mig. Kom inte på något annat och hittade inte heller något att köpa till honom.

På kvällen var jag ännu argare på Carro för vi började skicka massa sms. Så den stora frågan var i fall jag skulle skita i att fira henne och vara med Jocke och Gunvald istället. Men jag bestämde mig till slut för att cykla upp till Carro. Lite dålig stämning när vi var arga på varandra när jag kom dit. Men hon fick sin födelsedags present, vilken var en digital fotoram som hon blev glad över. Samt fick hon en flaska vin av mamma och Jocke. Men sen efter jag varit där en stund så kramades vi och sa att vi älskade varandra. Så då blev vi vänner igen och kunde fira henne på riktigt. Så vi satt hos henne en stund med Lisa och Kim. Sen följde Carro med mig en runda ner till Royal där Gunvald och Jocke var samt några andra folk. Sista stop för kvällen var en runda till Bellas Place. Så vi hade en bra kväll.

Stack sedan hem och sov. Mamma väckte mig sen imorse för Lisa och dem skulle komma och äta frukost med oss. Idag är det ju morsdag så blev frukost här med alla förutom Maria som jobbade. Var lite trött men nu är jag pigg igen. Ska jobba om några timmar så man tog det ju ändå ganska lugnt igår kväll. Någon Morsdag present har jag ännu inte fixat, vet inte vad jag skall ge till mamma. Men kommer väl på något, tanken var att Jocke och Mamma skulle ut och äta middag idag från mig. Men sen köpte Maria också dyrt, fint kött till mamma så det är ju nu frågan i fall vi ska äta köttet eller om de skall sticka iväg. I fall de sticker iväg så får man ju själv fixa middag.

Bjuder på denna bilden som vi tog för några veckor sedan. Stort GRATTIS Carro, hoppas du hade en mycket bra födelsedag! <3