Ledig dag

Så underbart med en ledig dag när man har haft en del jobb dagar bakom sig. Samt att jag har några dagar framför mig också. Så idag ska jag för mest del enbart ta det lugnt. Sitter hos syrran nu och tar en kopp kaffe och n kanelbulle. Var med Johan tidigare hos hans föräldrar en stund men de bor ju i närheten så passar på att vara här också. Barnen var dock inte hemma annars hade jag tänkt vi kunde dra till en lekpark.

Igår efter jobbet, så drog jag och Johan in till stan. Var där 40 minuter, köpte nya linnen bara och så födelsedags present till hans syrra. Meningen var att vi skulle äta inne i stan men vi åkte tillbaka till Bromölla istället.  Blev middag på Köket istället, måste testa deras mat också någon gång. Det var ju inte äcklig mat där men det var ju absolut inte något speciellt. De hade tagit väck en del från menyn också. Men nu har man testat det och kommer väl nog inte äta där igen. 

Men nu ska jag vara social igen och spela lite plump med Lisa.