Utbildning för förtroendevalda

Placerad på kommunhuset och varit här några timmar nu och utbildat mig i deverse saker. Det är givande, trotts att man märker att de som föreläser inte har i grunden att just föreläsa. Men har några timmar kvar innan jag är färdig här. 
 
Vad jag sen skall göra resterande av dagen har jag inte riktigt bestämt mig för. Är ju fint väder idag så att sitta här uppe är ju inte riktigt vad man hade velat göra idag. Lång promenad, fotografering, leka ute med barnen hade varit roligare. Men dagen är inte slut än sen får jag väl se hur länge solen stannar uppe idag. Klockan 4 får jag ju lämna. 
 
 
Cykeln är ju inte hemma heller så möjligtvis att jag hämtat den idag, kanske stannar där den är men det är sådant men märker. Men nu börjar eftermiddags passet så får lägga ner mobilen. 
 
Hörs sen!