Ont i ryggen

Ingen lugn och ro idag. Efter skolan beslöt jag mig för att gå inom HM i alla fall för att köpa Lukas kalsonger. Var ändå ett tag tills tåget gick så den tiden kunde jag fördröja genom att stå i kö typ. När jag sen kom till Bromölla lämnade jag av väskan och cyklade sedan hem till Lisa. Lämnade Antons telefon och Lukas kalsonger, men där kunde jag inte stanna länge. Vidare hem till pappa där jag satt ungefär 2 timmar. Men det slutade ju inte där utan gick hem till mamma så vi kunde köra till affären. Sen tillbaka hem igen där jag satt nån timme, tog en öl med Jocke och Gunvald. Nu är jag dock tillbaka hos Tobbe och är jätte trött! Ryggen värker så in i helvete att jag knappt vet vart jag ska ta i vägen. Men det kan ju inte hindra mig för än har jag inte ätit middag. Bakad potatisen är i ugnen och jag har precis lite snabbt och slarvigt blandat ihop röran. En halvtimme till sen är det nog färdigt. Samtidigt som Tobbe kommer hem ungefär. Så då ska vi äta sen ska jag jävla i inte röra mig ur fläcken. Ska bara ligga och tycka synd om mig själv. Något liniment hade han inte hemma heller utan bara en utgående voltaren. Hopas det går över under natten alltså. Annars får jag gå och köpa liniment imorgon om Apoteket har öppet sen tjata mig till en massage av mamma. Men just nu vill jag bara somna typ och glömma bort smärtan! 

Så söt 😍