Lunch

Blev så hungrig att jag började må illa och ingen lunch hade jag med mig till skolan idag heller. Så jag var tvungen att gå och köpa, vilket jag inte alls hade ork eller lust med. Men jag gick till Willys så det fick bli en färdigrätt. Jag tycker inte om sådant, tycker inte de är goda över huvudtaget men så fick det bli. Köpte en med pasta och det var så äckligt, satte sig bara som en stor klump i halsen på mig. Inte alls gott så åt inte ens hälften! 
 
Men nu skall jag skriva på lite sen har jag föreläsning klockan 1. Efter det hoppas jag på att man får lämna skolan och åka hem. Maria påminde mig precis att vi skulle hem till pappa sen, vilket jag helt hade glömt. Så skall vara hos honom vid 4. Sen innan skickade jag till mamma och frågade i fall vi skulle handla tillsammans idag, inför imorgon. Men sen skulle hon göra något vid halv 3 och skulle höra av sig efter det. Så nu har jag dubbel bokat mig men kan hoppas att mamma blir färdig ganska snabbt eller så får vi åka till affären senare ikväll. 

20 minuter kvar till föreläsning och jag har 3 begrepp som jag vill hinna med att skriva om innan dess. Så det innebär att nu får jag sluta skriva här och plugga istället.