Kaffe & Snack

Medan man väntade på att tvättmaskinen och diskmaskinen skulle bli färdig blev det en cykel tur till Carro. Där var även Lisa så vi tre satt uten, drack kaffe och snackade. Jag själv placerade mig i solen och svettades ihjäl typ men man får ju passa på nu när man har sol helt enkelt. Den kan försvinna lika snabbt som den kommit. 
 
Men sen väntade maskinerna på mig så cyklade tillbaka till Johan. Så det har jag sysslat med nu, hängt tvätt och startat en ny. Diskmaskinen är också tömd och en ny startad. Det som är färdig med disken håller jag nu på att packa ner i låder. Inte allt men en del, snurra in papper runt glass och sådant. Till min stora förvåning hade inte Johan någon silver tejp hemma. Vem har inte sådant? Till och med jag själv har silver tejp och hur ofta använder jag sådant egentligen kan man undra. Men har det i min pyssel låda så det var jag i alla fall tvungen att gå och hämta. Så slagit in knivarna i katong var det senaste jag gjorde innan jag satte mig ned för att skriva här. 
 
Nu väntar jag bara, igen på att maskinerna ska bli färdiga. Spännande! 
 
Har bilder från när jag var hos Carro som jag hade kunnat ladda upp... men mitt internet på mobilen är slut. Får bli till senare istället.