Hit & Dit

Mycket rännande idag men det gör inte mig något. Frukost med Johan innan han skulle sticka iväg till lägenheten där de håller på en massa. Sen följde jag med mamma hem till Lisa, där hon skulle låna deras tvättmaskin, så där blev det lite snack och så. Vidare till Maxi där jag köpte kött till middagen, blir grillning idag hos Johans föräldrar. Hem igen lite snabbt innan jag stack och lämnade lite saker till Johan i lägenheten. Stannade där en kort stund men drog sedan hem igen. Tillbaka till maxi för mamma glömde köpa något och sedan ännu en gång till Lisa för att hämta tvätten. Hemma igen nu i alla fall och har gjort färdigt ett födelsedags kort, hade en sida kvar att göra så fick bli att rita en blomma där. Bild på kortet kommer dock inte förens nästa vecka, efter personen har fått det.
 
Så nu ska jag plocka undan mina pysselsaker igen. Sedan bara vänta in på att min mobil ska ladda upp. Vet faktiskt inte riktigt vad jag skall göra. Grillningen blir inte förens vid 6, halv 7 tiden så har några timmar att sysselsätta mig själv. Men mellanmål nu får det bli, en smörgås eller något sådant.
 
Ingen internet på mobilen, så kommer vara snålt med inlägg ett tag framåt.