Plugg

Har blivit lite körkorts pluggande denna kväll. Går framåt, bättre och bättre efter varje test jag gör så det är ju positivt. Ska försöka göra så mycket som möjligt med detta varje dag, så jag någon sin blir färdig. Men då krävs det at jag pluggar! Så jag sen kan ta ut mina sista körlektioner och boka in proven. Men innan detta år slut har jag som lång siktigt mål att klara det, förhoppningsvis innan.

Snackade också med Lisa för en stund sedan. Hörde ju att hon hade skaffat hund och så var jag tvungen att ta en lite paus så jag tänkte jag kunde ringa henne. Men det var ju trevlig.

Men nu orkar jag inte mer. Börjar bli trött så ska hoppa in i duschen sen slänga mig i sängen. Fortfrande inte bestämt mig för vad jag ska se på för film ikväll. Började fundera på om jag skulle se på Star Wars men har faktiskt inte dem och hatar steama genom internet, dålig kvalite. BLÄÄ! För snål att köpa dem också men någon gång gör jag väl det. 
 
Så Band of Brothers ser det ut att bli denna kvällen, en del av det i alla fall. Den är ju i några timmar så se hela, är ingen tanke.