Man kan tro vad man vill

Delkurs 2 nu då, hade introduktion på det idag. Första religionen, Hinduismen, Men det kan ju också vara intressant. Kommer inte ihåg så jätte mycket om Hinduismen men jag kommer väl ihåg en del saker när jag väl har börjat läsa om det. Men det jag specielt kommer ihåg från min föreläsningen denna eftermiddag är: "Jesus dog inte på korset, han åkte till Indien."
 
Men nu är jag hemma igen och vad jag sakll göra är ännu inte klart för mig. Men jag får väl fixa något att äta, stuvademakaroner hade varit gott. Sen får jag ren skriva min anteckningar från idag innan jag slänger mig framför en film. Sugen på Sagan om ringen, men när är jag inte det? Dock min brist på BLUE-RAY spelare hindrar mig. Så istället kommer det nog bli antingen NCIS eller Band of Brothers. Måste också meddela mamma att jag kommer hem till helgen.