aha

Jag är ingen djur person som många av er vet. Jag tycker helt enkelt inte om djur så speciellt mycket. De ända djur jag känner att jag gillar är Kiara och Laika, Carros hundar. Sen gillade jag ju mina katter som jag fast. Nu har ju Lisa skaffat hund och den tycker jag inte om, hoppar upp på en när man sitter ned och kramar fast sina ben runt armen så in i helvete. Sen tycker jag inte om den helt enkelt. Men det är inte min hund så jag ska inte gnälla.
 
Var alltså på KF ikväll och det gick ganska snabbt, bara 2 timmar. Har inte speciellt något att kommentera om saken.
 
Sen blev det en tripp till Lisa med Carro där jag vann på plump 2 gånger stor. Dock förlorade jag ganska mycket på de andra kortspelen men jag kan väl skryta lite om plumpen. 
 
Men nu är jag hemma hos mamma igen. Sitter i mitt kalla rum och väntar på att elementet ska värma upp mitt rum. Ska i alla fall läsa minst 1 sida i boken idag sen får väl jag sova.
 
Orkar inte vända på bilderna så det får vara så här.