Vilodag

Vilodagen är här och jag vet inte om jag ska vara lättnad eller uttråkad. Men mer lättnad, så idag blir det att ta det lugnt och vila upp mig. Ska kolla igenom bilderna från de senaste dagarna och även ladda upp några här. Skicka dem vidare till resten av tjejerna som okså ville ha bilder.
 
Men fulefesten och könsbytefesten har blivit väldigt lyckad och super roligt har jag haft som på alla andra fester. Jag dansar mig fram, full och glad. Älskar verkligen alla under denna veckan. Glöm all kafs och så har vi kul. På könbytet fann jag det väldigt svårt att dansa som en kille i alla fall. Haha, är ju så vann med att dansa med tuttarna men det gör inte killar, men jag hade väldigt kul med att försöka.
 
Igår på dagen var jag med Maria. Vi åkte in till Kristianstad och shoppade. Jag hade lite klänningar och tröjor, även ett par shorts som jag har letat länge efter. Gick på lite mer än vad jag tänkte mig att dagen skulle kosta men det  gör inte så mycket. Välbehövliga kläder om man säger så, förutom en klänning. Den klänningen köpte jag enbart för djurfesten på tisdag. Men den var inte jätte dyr.
 
Sen var vi också och hälsade på pappa typ en timme. Hann snacka lite med honom och även om balen och studenten. Så det som vi kom fram till var att pappa inte skulle komma till Bäckaskogslott som han gjorde förra året. Men jag ska försöka komma inom honom innan balen och visa upp mig. Men är väldigt osäker på om jag hinner det. Sen på studenten så kommer han inte förens vid 6. Efter vi har ätit, han klarar ju bara av knappt en timme, sen äter han ju inte så det fick bli så. 
 
Idag när jag vaknade var jag full av maskara på hela bena (det skulle var hår) och med både mustash och skägg. Så upp tidigt, redan vid 9 tiden för att duscha. Fy fan, var mer död än levnde då. Drog mig upp, gick ner till duschen och det var inte förens efter jag hade börjat smörja in mig på kroppen med duschtvål som jag märkte att jag duschade med mina trosor på. Opps...
 
Sen vid 10 tiden drog jag, Maria och mamma in till stan. Maria som har varit här sedan torsdag hade bokat tid för synundersökning sen skulle hon till hennes kompis. Jag och mamma gick först och köpte ett par nya skor till henne. Sen drig vi oss vidare till klädes affärer, där jag köpte en shorta till Jocke att ha på sig på min student. Sen köpte mamma också en ny tröja. Till mig själv köpte jag bara två par cykelbyxor. Innan vi stack från stan så lunchade vi på House of Bagelse. En varsin sallad sen körde vi till Ö&B. Där blev det en massa handlat till stundent. Dukar, plastglas, talrikar och en massa annat. CARRO JAG KÖPTE OCKSÅ ETT GENOMSKINLIGT FÖRKLÄDE, bara så att du vet.
 
Sen var vi också inom Erikshjälpen, där köpte jag två filmer. Har inte sett någon av dem, än. Det var Revolutionary Road och The objective. Mamma skulle sen in till Biltema innan vi skulle hem igen, jag själv gick in på MediaMarkt istället och där blev det en film till, The greatest game ever played. Den har jag sett innan och den är väldigt bra enligt min åsikt. Var dock länge sedan jag såg på den. 
 
Så nu ska jag fortsätta kolla igenom bilderna. Sen ska jag äta innan jag ska sticka hem till Carro som fyllde år igår. Jag vill ju faktiskt också fira henne, ge henne sin present och sen ska vi också test sminka mig tills imorgon. Länge sen jag såg henne nu så det skall förhopnningsvis bli kul och trevligt. 
 
 
 
KÖNSBYTE