Valvaka

Hemma efter Alternativets valvaka. Måste säga att vi hade det väldigt trevligt ikväll. Tog mig 3 cider, njöt och ev myggbeten så in i helevete. Men det är nattens/morgondagens problem. Nu ska jag minsam sätter mig och förberea mig för morgondagens opponering. Lite sent ute men än finns det tid till att läsa igenom och göra lite kommentarer innan jag bli alldeles för trött för detta. Men dagen har i alla fall blivit väligt lyckat för oss Alternativare och jag ser framemot fler sådana här dagar med gänget på bänken. 
 
Ni får sova så gott i alla fall och önska mig lycka till med opponeringen. Den största frågan är om jag verkligen skall sätta mig i sängen och läsa igenom dessa arbeten. Lär väl somna direkt efter denna varm och aktiva dag. Får nog hålla mig till skrivbordet! 
 
Några bilder tog jag inte men kan kanske göra ett snabbt kollage av bilderna de andra tog och lägger upp på Facebook imorgon så ni får se hur trevligt och roligt vi Alternativare har det.