Träffat tjejerna

Då var denna dagen på väg mot sitt slut och jag har fått en massa saker gjot och en massa pengar spenderade. Men det var kul att träffa tjejerna igen på en fika / sen lunch. Tyvärr var ju inte alla med men vi ses väl snart igen kan man ju hoppas. Vi träffades heller inte jätte länge men till räckligt för att gå igenom allt som hänt sedan sist. Sen åkte jag tillbaka till Bromölla. Var hemma nog timme och sen drog jag mig ner till biblioteket, var där nån timme. Nu är jag dock hemma igen, kollar på Bones. Ska kolla några avsnitt till sen ska jag sova. 
 
Upp tidigt imorgon och dela reklam i Valje. Tomas och Bigge hämtar mig vid 10. Sen efter vi har gjort det ska väl jag åka in till Kristianstad igen. Kommer bli många resor dit och tillbaka i sommar. Måste dock kopiera ett papper innan jag åker in dit. 
 
Men nu ska jag lägga ner datorn. Hörs imorgon.