Torsdagen

Har inte blivit något inlägg under dagen, som slutade för 45 minuter sen men jag tänkte, det är lugnt för inga av de jag följer har uppdaterat sina bloggar idag men det hade de... 
 
Ska skriva av mig lite snabbt nu i alla fall. Började dagen rätt lugnt, vaknade TIDIGT! Redan vid 7-8 tiden på morgonen. Knappt sovit för jag är orolig och har inte så trevliga tankar i huvudet just nu. Tycker inte det är alls kul och hade jag kunnat hade jag nog stannat i sängen hela dagen. 
 
Men passade barnen vid 1 tiden. Vi spelade yatzy.... sen började det åska och blixtra. Jag som är livrädd placerade mig inne på Lukas rum, med barnen så klart, under Lukas lakan. Eller Lukas satt med mig där under i cirka 30 sekunder sen gick han och lekte med en bil. De måste trott jag var helt dum i huvudet som gömde mig där inne. De där emot ville gå ut och leka. Men de höll mig sällskap sen kom Lisa hem igen. Jag stannade självkart kvar i Lukas säng för de hade bara blivit värre och jag blev mer rädd. Men sen genom led jag en stund med Lisa i köket innan mamma kom och hämtade mig. Fick också en tavla i huvudet när jag satt i Lukas säng. Hade både Anton och Lukas bredvid mig som började klättra på byrån för att nå upp till något. Jag sa till dem att gå väck där ifrån. Sen började de putta varandra och nästa jag vet hade jag en tavla på mitt huvud. Det gjorde skit ont rent ut sagt och har fått en bulla på pannan/huvudet. Har inte sett om jag fått något blåmärke men tror inte det.
 
Direkt upp till min säng och mitt täcke när jag kom hem i alla fall!! Kollade på något avsnitt Bones och pluggade pytte lite. Sen vid lite jobbiga stunder så följde jag med partiet till Näsum. Var där någon timme och snackade med folk. Glad att jag följde med, hemma hade jag nog bara tänkt en massa tankar som jag inte vill tänka på.
 
När jag kom hem från det så körde jag och mamma till maxi och hämtade mig cykel hon Lisa. Köpte lite godis som jag knappt petat på ens. Mamma får väl det imorgon antagligen, jag lär inte äta mer av det. Visst det är gott men inte just nu. Känns som om det var länge sen jag käkade godis, förutom salta apor, faller inte mig till smaken längre. Får hålla mig till mina bananer och fruktcoctail (med glass). 
 
Men nu ska jag hämta en banan och sen ska jag se ett avsnitt till av Bones innan jag ska sova.