Studiedag

Idag har jag studiedag ! Den är planerad av att jag först nu på förmiddagen ska plugga. Förrhoppningsvis göra färdig sociologin hade jag tänkt.

Sen vid 12 ska jag ta tåget in till Kristianstad med Iman, Matilda, Amanda och Linnea. Sen ska vi möta upp Annie inne i stan. Sandra med kanske. Vi ska gå och kolla balklänningar. Jag har ju redan köpt min men ska ändå följa med och hjälpa den andra. Sen blir det Subway !! Så det ska bli en kul dag inne i stan. Detta i fall inte tågen ställs in. Pågatågen har ställts in men inte Öresundstågen så vi får hoppas att det håller i sig så hela dagen.

Men sen igår efter skolan var jag hos Farmor och hälsade på. Innan jag begav mig hemåt gick jag också inom pappa och sa hej. Sen bestämde jag med dem att jag skulle komma idag ... Vid 4. Hmm... Nu när jag tänker på det ör jag lite osäker på om jag kommer hinna. Men jag får väl se hur lång tid vi är inne i stan. I värsta fall får jag ringa och säga att jag kommer lite senare eller imorgon.

I helgen hade jag också tänkt åka till Maris, men så blir det inte i detta snö oväder. Så får se nästa helg kanske. Men på lördag kväll ska jag försöka ta mig in till Sölvesborg, Falkvik för att ha tjej kväll med dem som jag idag ska in till stan med, hemma hos Matilda och Amanda. Vi ska äta tacos och kolla på Melodifestivalen. Måste bara lösa hur jag ska ta mig dit på bästa sätt.

Men nu ska jag se vad man kan äta till frukost, sätta på Bones och sätta mig vid datorn för att plugga. Lite multitask här!