Bra och mindre bra

Idag är jag glad över att bussen var några minuter sen. Min engelska lärare släppt oss 13.45 och bussen går 46, men den var lite sen så jag hann. Dock fick jag inte hoppa av.... Asså jag brukar ju ha problem med att få gå på bussen på morgonen när jag ska till skolan. Men denna vecka har det varit helt tvärt om, 3 gånger denna vecka har jag tryckt på STOP! men bussen har bara kört förbi där jag hoppar av och kört vidare, inklusive idag. Den gången jag inte räknar med är i onsdags men då skulle jag hoppa av nere i byn. Fett irriterande!! 
 
Imorse lämnade jag också in 2 Socioilogi arbeten, det enskilda jag arbetat på ett tag och så vårt grupparbete. Gött ! Nu ska jag bara göra Labbraporten och Svenskan. Men svenskan tar jag väl nästa vecka. Så tar jag Labb och gymnasiearbetet denna helgen. 
 
Men nu ska jag banne mig lägga mig i badkaret och kolla på en film !! Vill bara koppla av innan det händer en massa annat. 
 
 
A picture that i edited to make it look like that :D