Mitt 2014

I år har jag gått ner 8 kg eller något sådan. Men idag är det sista dagen på det väldigt händelserika året så idag skall det bli en massa onyttigheter. Har glass med cocktail frukt, spett kaka, chips och alkohol. Vem vet jag kanske går upp 8 kg under bara denna dagen. Nej det gör jag inte, jag äter inte så mycket.
 
Men jag tänkte jag skulle gå igenom lite om vad som hänt i mitt liv under 2014.
 
  • Alternativet startades
  • Blev singel 
  • Gick på Bal
  • Tog studenten
  • Sabaton konsert
  • Norrköping - Harry Potter utställning
  • Alternativet i KF 
  • Växjö
  • Linnéuniversitetet
  • Jag ledamot i KF & huvudman i bankens nämnd
  • Fyllde 20 år
En massa andra saker också men det är just dessa som jag kommer på just nu. Men i år har jag även: 
 
In 2014
I laughed 😂
I cried 😢
Turned up👆
I turned down👇
I loved 😍
I lost trust💔
& I was betrayed 😒🔪
but most importantly I learned😌