Tack mamma

Jag älskar min mamma och är super glad över att hon står ut med mig och stället upp. Hon blev inte glad när jag sa att min bussficka var i Bromölla och jag behövde den här I Växjö, tills imorgon. Hon som hade jobbat hela dagen men ändå ställde upp är så tacksam ♡♡
 
Blev super glad när jag hörde bilen runt hörnet men fortfarande jobbigt att se henne åka. Hon kunde ju inte stanna så värst länge men det var kul att träffa henne igen. Haha låter precis som om jag inte träffat henne på ett år men min familj betyder mycket för mig och vill alltid ha dem nära. Se folk åka ifrån mig och köra mot Bromölla utan mig kommer bli jobbigt den första tiden innan jag verkligen har vant mig vid att vara här. 
 
Men tack ännu en gång Mamma för dub kom till min räddning. Älskar dig ♡ 
 
Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film, blir en av de jag inte sett innan. Sen ska jag sova, imorgon börjar ju min tid på universitetet.  Aning nervöst!!!