Kalsonger & Balskor

Nu är jag, mina kama-surta kalsonger och balskorna i skolan. Det jag kan säga om detta är att min skor, sakta med säkert skär av mig mina tår! Men jag måste gå in dem så en stund till får jag ha på mig dem sen får jag nog byta skor. Nu har jag i alla fall sociologi men behöver egentligen inte var här men tänkte jag skulle antingen börja på mitt sociologi abrete eller plugga på filosofin. 
 
Läste också nyss inne på Bromölla Debatt en artikel som gjorde mig besviken. Vi kan sätta Bromölla på kartan med en gigantsik arragemang hall men stötta kommunens största ambassadör det går absolut inte! Jag är inget stort fan av Sanna men hon är ändå det ända vi har i Bromölla och vi måste bevara det vi har och inte bara skit i det. Som Broman (V) skrev som en kommentar: Felaktig prioritering, fel signaler, fel beslut!