Time to work !

Skolkonferens = Lasses mat !
Var mening att Emil skulle laga mat idag då jag skulle koncentrera mig på plugg hela den men sen ändrades det så jag beslöt mig för att det fick bli Lasses idag. Emil blev glad i alla fall. Mindre glad blev mamma! Ringde henne i morse och frågade om hon kunde hämta mig och köra mig hem idag. Vid halv 6 - 6 tiden, det kunde hon. Mötet varar alltid i alla fall 1 och en halv timme men oftast 2 timmar. Bara det att det tog bara 45 minnuter idag. Så när jag ringde mamma så blev hon inte så speciellt glad för hon stod och lagade mat. Men hon fick laga maten färdigt i alla fall. Så länge gick jag till Lasses och beställde mat. Sen kom hon och hon lämnade mig. Käkade, tog det lugnt en stund men nu måste jag plugga !! Projektplanen ska jag försöka göra så snabbt som möjligt så jag sen kan göra färdigt sociologin. Sen ska jag också försöka plugga glosor också. Stressigt !! Men en timme, förhoppningsvis mindre på projektplanen och sen en timme på sociologin sen resten glos plugg!
Super kul kväll !!