Vad händer nu då ?

Blev en liten spring tur innan Iman åkte tillbaka till Sölvesborg. Vi var inne på Lidl först och sedan Maxi och medans hon plockade på sig godis inne på maxi frågade jag henne när tåget gick. Det viste hon inte, jag var inte heller säker så gick in på skånetrafiken för att kolla. Tåg gick precis... Bussen går om 2 minuter, nu skyndar vi oss typ !! Men precis när vi kom ut från Maxi ser vi att bussen kör ifrån stationen. Jaha, nästa tåg går om en timme. Men sen kom jag på att det finns ju en busshållsplats vid Parisaren så vi sprang dit. Vi hade nog inte behövt springa så mycket och snabbt dit för vi kom en liten stund före bussen gjorde det. Men hon kom på den i alla fall och jag gick hem. Snackade också lite med Carro innan jag gick upp. Nu sitter jag och teroriserar Lisa, både på hennes mobil och hemtelefonen. Det är ingen som svarar. Fick ett sms av henne för en stund sedan om att det inte blir någon sova över med barnen. Så jag vill veta om jag ska gå bus eller godis med barnen i alla fall. Om jag kan ta med dem till Markislagret och se trollkaren som jag tänkt, se vad som händer egentligen. Men det är inte lätt för det är ingen som svarar ?!?