Bus eller Godis

Så då är denna dagen påväg mot sitt slut och jag är trött ! Men ska vara vaken en stund till i alla fall, klockan är ju bara 9. Men barnen sover i alla fall. Jag ska skriva detta blogg inlägg, ladda upp bilderna från när vi gick bus eller godis och sen ska jag läsa lite i min min bok, Oliver Twist. Vi åkte också till Markislagret innan idag för att kolla på den trollkaren, inte för att han var så bra. Sen köpte jag också djävulskhorn till mig som blinkar och en mask som Anton kunde ha på sig idag. Kollade också efter färgat papper. Tänkte vi kunde pysslat lite halloween saker. Men en sådant block med massa olika papper kostade 70kr så nej! Sen kollade jag på sådana stora papper men de hade inte det i svart färg så det blev inget. Får se vad vi ska hitta på istället. Bus eller Godis var ju ingen hit idag, var ju typ INGEN här om kring som hade något godis hemma. Så vi bestämde oss för att köra och knacka på Lotta, deras Farmor, Emil och Carro. Påväg till Lotta som vi körde till först blev vi stopade av Polisen. Med tanke på hur mammas bil ser ut blev vi en aning oroliga. Men det var bara körkort och allokol koll. Men korgen blev i alla fall mer fylld efter våra tripp till alla. Min ficka och plånbok blev extra fyllda och tung efter vi hade varit hos Carro. De fick lite godis av henne sen hela hennes skrammel samlig. Men vi hade kul och även jag var utklädd. Nu återstår bara att vi ska komma utklädda till Pappa imorgon sen är denna Halloween över.