Jag och Carro

Ush, vill jag verkligen berätta om vad som hände igår kväll? Egentligen orkar jag inte men får väl skriva lite kort. Jag och Carro stack till Lisa men våra flaskor. Där drack vi, mycket! Inte Lisa, hon drack juice. Vi drack upp nästan en hel mintu som vi shotade och en flaska Morgan. Min flaska rördes inte så mycket. Men jag tog ett glas med min vodka i alla fall. Sen spelade vi, jag förlorade mycket- fler shotar! Jag välte ut mitt glas på kortleken så får gå köpa en ny till Lisa. Jag trillade när jag skulle fånga Katten. Filmade Carro och det klippet var så sjukt bäst asså! Sen skulle vi gå hem. Den stora frågan var kommer bi hem levande men det gjorde vi. Påvägen hittade vi en barn cykel som jag skulle försöka cykla på. Kom inte långt innan jag trillade. Fick ett hål på mina byxor på rumpan + ett sår på rumpan. När vi sen kom hem skulle jag vara så smidig som möjligt men när jag la mig ner blev jag så snurrig så sparkade och slog Emil väldigt mycket. För att bli mindre snurrig tvingade jag mig själv att spy. Sen la jag en stund inne på toan också men gick sen tillbaka till mitt täcke och kudde och sov.
Idag mår jag faktiskt relativt bra. Men just nu är jag dö hungrig!!!!! Har frallor i ugnen så de ska värmas och till det blir det kycklingsallad. Sen ska vi kolla på Julens Hjältar. Efter det får vi städa lite innan jag ska duscha och sticka till pappa.

ÄNTLIGEN ÄTA!!!